Hibabejelentési és ügyfélszolgálati útmutató

Utoljára frissítve
2025-03-03

A cikk elolvasáshoz szükséges idő: 10 perc.

Ügyfélszolgálat használata

A vállalati informatikai rendszerek napi használata során előfordulhatnak kisebb-nagyobb technikai problémák, feladatok. Ezek gyors, precíz és nyomon követhető megoldása érdekében bevezettük az új ügyfélszolgálati és hibabejelentő portálunkat.

Ez az útmutató röviden bemutatja a rendszer használatát és a bejelentések helyes módját.

Miért érdemes a portált használni?

  • Gyors bejelentési lehetőség, a válaszok könnyen nyomon követhetőek, ellenőrizhetők.
  • A portálon keresztül közvetlenül kommunikálhatunk az ügyfélszolgálattal.
  • Az ügyfélszolgálatra beérkező bejelentések egyszerre jelennek meg az összes ügyfélszolgálati munkatársunknál, így biztosítjuk a gyorsabb válaszidőt.

A bejelentés módjai

Az ügyfélszolgálatra történő bejelentésnek három lehetséges módja van:

Bejelentési lehetőségekElérhetőség
1️⃣ Ügyfélszolgáltati portál👉 https://helpdesk.nelsoninformatika.hu
2️⃣ E-mail📧 helpdesk@nelsoninformatika.hu
3️⃣ Telefon📞 06-1-700-3250

További információk:

  • Az ügyfélszolgálati portálon leadott bejelentések elsőbbséget élveznek!
  • Kritikus hiba esetén kérjük telefonon értesítse kijelölt kapcsolattartóját!
  • Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00-16:30 között elérhető.

🚨 Munkaidőn kívüli, vagy kritikus hiba esetén keresd az előre egyeztetett kapcsolattartódat!

⚠️ Fontos: A bejelentések során kérjük, érzékeny adatokat, jelszavakat ne küldjetek. Ha jelszóra van szükségünk, kollégánk telefonon keresztül fogja kérni.

Mikor melyik csatornát használd?

EsetAjánlott csatorna
Általános hibabejelentés, kérésÜgyfélportál (ajánlott)
Ha az ügyfélportál nem elérhetőE-mail
Internetkimaradás vagy azonnali beavatkozás szükségesTelefon
Munkaidőn kívül és/vagy kritikus hiba eseténKijelölt kapcsolattartó

Regisztráció az ügyfélportálra

📧 A regisztrációhoz e-mailben küldünk meghívót.

  1. Kattints a kapott regisztrációs linkre.
  2. Add meg a teljes neved és egy biztonságos jelszót.
  3. Ezzel a regisztráció kész, és már használhatod is a portált.

Ha még nem kaptál meghívót, kérem jelezd a helpdesk@nelsoninformatika.hu címen!

Bejelentés leadása 3 egyszerű lépésben

  1. Lépj be az ügyfélportálra: https://helpdesk.nelsoninformatika.hu
  2. Válaszd ki a megfelelő kategóriát, írd le a problémát, és kattints a Küldés gombra.
  3. Várd meg az ügyfélszolgálat visszajelzését.

Bejelentések nyomon követése

  • A sikeres bejelentés után a portál jobb felső sarkában a „Kérelmek” menüpont alatt bármikor ellenőrizheted annak állapotát.
  • A rendszer minden fontos változásról automatikus e-mail értesítést küld.
  • Bármikor kiegészítheted a bejelentést további kommenttel vagy csatolmánnyal.
  • Ha szükséges, a bejelentést megoszthatod kollégáiddal is.

Bármilyen kérdés esetén kérem írj nekünk:

📧 helpdesk@nelsoninformatika.hu

Köszönjük az együttműködést és hogy hozzájárulsz a gördülékenyebb ügyintézéshez!

A Nelson Informatika csapata