Ügyfélszolgálat használata
A vállalati informatikai rendszerek napi használata során előfordulhatnak kisebb-nagyobb technikai problémák, feladatok. Ezek gyors, precíz és nyomon követhető megoldása érdekében bevezettük az új ügyfélszolgálati és hibabejelentő portálunkat.
Ez az útmutató röviden bemutatja a rendszer használatát és a bejelentések helyes módját.
Miért érdemes a portált használni?
- Gyors bejelentési lehetőség, a válaszok könnyen nyomon követhetőek, ellenőrizhetők.
- A portálon keresztül közvetlenül kommunikálhatunk az ügyfélszolgálattal.
- Az ügyfélszolgálatra beérkező bejelentések egyszerre jelennek meg az összes ügyfélszolgálati munkatársunknál, így biztosítjuk a gyorsabb válaszidőt.
A bejelentés módjai
Az ügyfélszolgálatra történő bejelentésnek három lehetséges módja van:
Bejelentési lehetőségek | Elérhetőség |
1️⃣ Ügyfélszolgáltati portál | 👉 https://helpdesk.nelsoninformatika.hu |
2️⃣ E-mail | 📧 helpdesk@nelsoninformatika.hu |
3️⃣ Telefon | 📞 06-1-700-3250 |
További információk:
- Az ügyfélszolgálati portálon leadott bejelentések elsőbbséget élveznek!
- Kritikus hiba esetén kérjük telefonon értesítse kijelölt kapcsolattartóját!
- Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00-16:30 között elérhető.
🚨 Munkaidőn kívüli, vagy kritikus hiba esetén keresd az előre egyeztetett kapcsolattartódat!
⚠️ Fontos: A bejelentések során kérjük, érzékeny adatokat, jelszavakat ne küldjetek. Ha jelszóra van szükségünk, kollégánk telefonon keresztül fogja kérni.
Mikor melyik csatornát használd?
Eset | Ajánlott csatorna |
Általános hibabejelentés, kérés | Ügyfélportál (ajánlott) |
Ha az ügyfélportál nem elérhető | |
Internetkimaradás vagy azonnali beavatkozás szükséges | Telefon |
Munkaidőn kívül és/vagy kritikus hiba esetén | Kijelölt kapcsolattartó |
Regisztráció az ügyfélportálra
📧 A regisztrációhoz e-mailben küldünk meghívót.
- Kattints a kapott regisztrációs linkre.
- Add meg a teljes neved és egy biztonságos jelszót.
- Ezzel a regisztráció kész, és már használhatod is a portált.

❓ Ha még nem kaptál meghívót, kérem jelezd a helpdesk@nelsoninformatika.hu címen!
Bejelentés leadása 3 egyszerű lépésben
- Lépj be az ügyfélportálra: https://helpdesk.nelsoninformatika.hu
- Válaszd ki a megfelelő kategóriát, írd le a problémát, és kattints a Küldés gombra.
- Várd meg az ügyfélszolgálat visszajelzését.

Bejelentések nyomon követése
- A sikeres bejelentés után a portál jobb felső sarkában a „Kérelmek” menüpont alatt bármikor ellenőrizheted annak állapotát.
- A rendszer minden fontos változásról automatikus e-mail értesítést küld.
- Bármikor kiegészítheted a bejelentést további kommenttel vagy csatolmánnyal.
- Ha szükséges, a bejelentést megoszthatod kollégáiddal is.
Bármilyen kérdés esetén kérem írj nekünk:
📧 helpdesk@nelsoninformatika.hu
Köszönjük az együttműködést és hogy hozzájárulsz a gördülékenyebb ügyintézéshez!
A Nelson Informatika csapata